Direct huren? Bel 085 - 4859668
Het beste materiaal voor elk project!
Direct huren? Bel 085 - 4859668
Het beste materiaal voor elk project!

Veelgestelde vragen

Tarieven & Borg

Op welke manier kan ik betalen voor het verhuurmaterieel dat ik gehuurd heb bij TechRental?

U kunt bij ons betalen per rekening.

Ik wil graag een kopie van de factuur, hoe kan ik die aanvragen?

Als u een email stuurt naar info@techrental.nl met vermelding van uw klantnummer en/of factuurnummer, dan sturen wij een kopiefactuur naar u toe.

Moet ik het verhuurmaterieel altijd vooraf reserveren?

Wij adviseren u om vooraf via onze website, telefonisch of per mail te reserveren zodat u zeker weet dat het verhuurmaterieel beschikbaar is. U krijgt vervolgens een bevestiging als het verhuurmaterieel op het door u aangegeven moment beschikbaar is.

Moet ik borg betalen en hoeveel?

Voor bepaalde verhuurmaterieel hanteren wij een borg. De hoogte van de borg hangt af van het verhuurmaterieel dat u huurt.

Wanneer ontvang ik de borg die ik betaald heb terug?

Wanneer wij het verhuurmaterieel bij u op locatie ophalen of wanneer u het verhuurmaterieel terug brengt naar het verhuurdepot, dan ontvangt u de borg terug binnen 5 werkdagen.

Ik huur verhuurmaterieel die kosten maakt, zoals benzine/olie/diesel etc. Hoe worden deze kosten berekend en moet ik die apart betalen?

Deze kosten zullen verwerkt worden in de factuur die u van ons ontvangt. Wij verwachten dat het materiaal afgevuld retour gedaan wordt. Wanneer dit niet het geval blijkt te zijn, brengen wij extra kosten in rekening.

Ik wil verhuurmaterieel huren van zaterdag tot maandag, hoeveel dagen worden dan in rekening gebracht?

Op zaterdag en zondag geldt een door TechRental nader te bepalen weekendtarief. Maandag t/m vrijdag betaald u het bedrag wat op onze site wordt aangegeven.

Is het ook mogelijk om het verhuurmaterieel een halve dag te huren?

Het is niet mogelijk om verhuurmaterieel een halve dag te huren. Het minimale huurtermijn is 1 dag.

Overige vragen

Wat zijn de openingstijden/ contactgegevens van TechRental?

U kunt op afspraak bij ons langskomen of wij komen op afspraak bij u leveren of ophalen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. U kunt ons bereiken op 0854859668 of op info@techrental.nl. Wij zijn gevestigd op Elsbosweg 39 te Klarenbeek.

Is het mogelijk dat ik een uitleg/cursus krijg over het verhuurmaterieel dat ik huur?

Wij kunnen u een korte uitleg geven over het materieel dat u huurt. Ook kunt u ons altijd bellen mocht u vragen hebben. Het is echter niet mogelijk bij ons cursussen te volgen.

Is het mogelijk dat jullie een rolsteiger ook opbouwen op locatie?

Wij bouwen geen rolsteigers op locatie.

Hebben jullie binnen TechRental nog openstaande vacatures?

Op dit moment zijn er binnen TechRental geen openstaande vacatures.

Zijn jullie tijdens feestdagen open?

Op afspraak zijn wij tijdens feestdagen voor u beschikbaar.

Kan ik bij jullie ook machines en gereedschap kopen?

Wij zijn een verhuurbedrijf en verkopen geen machines of gereedschap.

Welk rijbewijs heb ik nodig om een aanhanger te huren?

Om een aanhanger bij TechRental te huren heeft u een BE rijbewijs nodig.

Voorwaarden & Procedures

Bezorgen jullie verhuurmaterieel en zijn hier kosten aan verbonden?

U kunt verhuurmateriaal ophalen en terugbrengen bij ons verhuurdepot, maar wij kunnen het ook op locatie bezorgen en ophalen. Binnen een straal van 20 km binnen Apeldoorn is dit gratis. Daarbuiten zijn er kosten verbonden aan de bezorg- en ophaalservice.

Ben ik verzekerd tegen brand en diefstal?

U kunt bij het reserveren van het verhuurmateriaal aangeven dat u een verzekering aan wilt gaan voor de periode dat u het materiaal huurt. Kijk voor meer informatie in onze voorwaarden.

Wat moet ik doen bij een storing, diefstal of vermissing van het verhuurmaterieel?

U laat TechRental gelijk weten wat er aan de hand is. Verdere informatie over de procedure vindt u in onze voorwaarden.

Waar kan ik de verhuurvoorwaarden vinden?

Onze verhuurvoorwaarden kunt u vinden op onze website.

Moet ik mij identificeren als ik verhuurmaterieel wil huren bij TechRental?

Ja, wij vragen u om u te identificeren wanneer u iets huurt.

Moet het verhuurmaterieel schoon klaar staan of terug gebracht worden?

Wij verwachten dat het verhuurmaterieel schoon retour komt. Wanneer blijkt dat dit niet het geval is, kunnen extra kosten in rekening gebracht worden.

Wanneer moet het verhuurmaterieel retour?

In de overeenkomst die u met TechRental aangaat staat wanneer het verhuurmaterieel terug op het verhuurdepot wordt verwacht of wanneer wordt verwacht dat het verhuurmaterieel op locatie klaarstaat om opgehaald te worden.

(Online) Reserveren

Hoe kan ik een reservering plaatsen?

U kunt een reservering plaatsen op onze website. Ook kunt u verhuurmaterieel reserveren via mail of telefoon.

Ik heb via de website van TechRental een reservering gedaan, wanneer ontvang ik een bevestiging voor akkoord?

U kunt binnen 1 werkdag een bevestiging van ons verwachten.

Op welke manier kan ik de prijs te weten komen van verhuurmaterieel waar op de website bij staat: ‘prijs op aanvraag’?

Wanneer er op onze website staat: ‘prijs op aanvraag’ kunt u via de mail of telefoon contact opnemen. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk de prijs voor het door u aangegeven verhuurmaterieel en de daarbij behorende periode.

Hoe kan ik mijn reserveringsaanvraag annuleren/wijzigen/verlengen?

Voor het annuleren, wijzigen of verlengen van uw reservering kunt u via de mail of telefoon contact opnemen. Er wordt dan in overleg besproken welke mogelijkheden er zijn.

Extra voordelig huren in het weekend!